ארון בגדים של סתיו למושגי לבוש בוהו

ארון בגדים לסתיו למושגי לבוש בוהו-דבר נהדר שיש לנו אופנת סתיו להביט קדימה כדי להביא את הצעיפים, שלל, סווטשירטים סרוגים נעימים כמו גם דלעת בטעם תבלינים.

ארון בגדים לסתיו לרעיונות לבוש בוהו
קח את היסודות הבוהמיים המועדפים שלך מקיץ ועד סתיו על ידי בחירה בחולצות עם שרוולים ג’רזי וולברהמפטון וונדררס ארוכים יותר כמו גם סתימות במקום סנדלי גלדיאטור. זרוק על אשפה קלה או סרוג קרדיגן על ההרכב שלך אם דרישה תהיה.

קח שמלת קיץ נפלאה ישירות ג’רזי גביע העולם בכדורגל לסתיו על ידי זיווג אותה עם מגפי הברך העונה. נקודות תועלת אם לשמלה יש הדפס רקום, כמו גם המגפיים הם חומר זמש או זמש.

אתה עדיין יכול ללבוש את Faves שלך בקיץ, כמו שמלת מיני תוססת זו כמו גם מגפיים משולבים. רק הקפד לזרוק קימונו עבה יותר או קרדיגן ארוך תוך שמירה על כך שהטמפרטורות מתחילות לטבול! כמו גם מדברים גם על פרטים בלתי צפויים, ערבבו את זה באמצעות מגפיים באורך עגל חורפים עם שמלת בוהו מקסי בריזית! כל כך פשוט, ובכל זאת שיק.

ראה גם

אופנת סתיו, חנות וסגנון
דפוס סריגים לסתיו שעליך ללבוש בחזרה

שחקו עם מבנים כמו גם הדפסים באמצעות שמלות מתגרה תחת קרדיגנים סרוגים, ו/או ג’רזי אתלטיק בילבאו זיווגם עם טייץ מרקם כמו גם מגפיים באורך עגל. ערבוב סגנונות שונים כמו גם אורכים הוא שיטה מהנה לשמירה על אופנת קיץ טרייה.

Leave a Reply

Your email address will not be published.