האם אתה צריך לומר לא לספורט בעבודה?

המשרד שלך מתכנן אירוע אתלטי, ואתה רוצה להישאר רחוק, רחוק. גם אם אתה חרד להרגיש מביך, האם אתה צריך ללכת בכל מקרה כדי לנצל את הזדמנויות הרשת? איך אתה יכול לומר לא לאירועי ספורט הקשורים לעבודה, כמו טיולי גולף וטניס, ומה אתה מפספס אם כן? הקורא B תוהה …
הפוסט האחרון שלך בנושא התלבשות לאירועי קיץ הוביל אותי לפוסט ישן יותר על איך להתלבש כמתחיל גולף … וילד, התגובות פגעו בי אקורד. או אולי עצב. אשמח לראות פוסט, והרבה יותר דיון, כיצד להתמודד עם טיולים מכל הסוגים-במיוחד כאשר הם לספורט יקר וגוזל זמן שאתה לא משחק ולא רוצה ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל לבחור לְמַעלָה.
שיעור (או אפילו כמה שיעורים) בהחלט לא מספיק כדי להעביר אותי לערבב גולף. האם אני יכול להתנדנד ולהחמיץ 18 פעמים תוך כדי בדיחות בחינניות? האם אוכל לסלק סירוב על הסף? האם זה רעיון רע לנהוג בעגלת הבירה (זה תמיד נשמע שהוא חייב להגיע עם תחפושת), או פשוט להופיע למשקאות/ארוחת ערב אחר כך? ומה אני עושה אחרי 17 חורים אומללים, כאשר מנהל החטיבה שלי עומד ג’רזי אולימפיק מרסיי ב -18 כשזרועותיו מקופלות כדי לשפוט את משחק הגולף שלי?
לעיון, אני בהנדסה, לא בחוק, עם ניסיון של 15+ שנות שנים.
שאלה מעניינת, קורא B! בעבר, קאט המליצה להשתתף באירועי עבודה אתלטית, גם אם אינך חושב שהכישורים שלך כל כך חמים, אבל חשבנו שנקבל גם דעה אחרת. דיברנו עם נשים על מייסדת הקורס דונה הופמן (שעודדה אותנו גם בפוסט האחרון שלנו בנושא בגדי גולף ראויים) כדי לקבל אותה למצב זה. “גולף הוא כל כך הרבה יותר מאשר להכניס את הכדור לחור,” היא אומרת. “יש כל כך הרבה יתרונות הרבה יותר” – כולל החברות, וההזדמנות לבנות מערכות יחסים.

הנה מה שממליץ ג’רזי שאלקה 04 הופמן לקורא B:

שקול את היתרונות של הכיבוש של לקחת חלק. “הרשתות והקשרים הבלתי פורמליים שנמשכים, הסיפורים שקורים – יש חסרון לא הולך”, אומר הופמן. יכול להיות שווה את זה לחייך ולשאת אותו.
דע שלא כולם ישחקו כמו מקצוען. “לנשים יש את התפיסה שכולם גדולים”, אומר הופמן – אבל רק כ -10% מהגולפאים העוקבים אחר הנכים שלהם ישברו באופן קבוע 80.
לא גולף טוב? היה חבר לקבוצה נהדר. כשאתה החדש בקבוצה, הציע קודם, אומר הופמן. הקולגות שלך יכולים לצפות לראות איך הכדור מתגלגל, מה שיעזור להם לשחק טוב יותר כשמגיע תורם. בנוסף, תראו לאן הכדור הולך כשאחרים משחקים; אם אתה יכול למנוע מהבוס שלך לחפש כדור למשך מספר דקות, אתה יכול לעזור לו להציל פנים.
דע מתי ל- JSFAMO: אם אתה באמת נאבק על חור מסוים, זה בסדר לומר “בסדר, היה לי מספיק כיף עם החור הזה”, ואז להרים את הכדור, להכניס אותו לכיס שלך וצעד עַל.
במידת האפשר, קח כמה שיעורים להכנה – אך לא במטרה להפוך לגולף מבריק. “בחר היבט אחד של המשחק, כמו לשים, וצא לקחת כמה שיעורים כדי שתהיה ממש טוב בזה”, מציע הופמן.
גם אם אתה לא משחק, עקוב אחר נימוסי גולף. “זה לגמרי בסדר לא לשחק בקורס” ופשוט לפגוש את כולם במועדון אחר כך, אומר הופמן. כמו שהקורא B צוין, היא יכלה לנהוג בעגלה ולהגיש את הבירה – אבל “אתה בהחלט צריך לדעת את הנימוס לאן לנהוג בעגלה.” מסיבה זו, הופמן ממליץ לקחת איתך גולף מנוסה הרבה יותר. וגם אם אתה פשוט נוהג בעגלה או עוזר בטבלת ההרשמה, אתה עדיין צריך לעקוב אחר קוד לבוש הקורס.

לקריאה נוספת:
בנות נחמדות שמשחקות גולף אכן מקבלות את המשרד הפינה [פורבס]
איך לשרוד אירועים אתלטיים בעבודה (כשאתה לא אתלטי) [המוזה]
אני נענש על כך שלא השתתפתי באירועי אתלטי חודשיים בעבודה [שאל מנהל]

האם היית במצבים דומים בעבודה? מה עשית והאם היית מקבל את אותה החלטה שוב?
קרדיט לתמונות: Shutterstock/imilian.
—————
N.B. מאמרים מהותיים אלה נועדו להוות מקור להערות קהילתיות בנושא מסוים, שהקוראים יכולים לגלוש בהם מבלי שהם צריכים לנפות הרבה הערות שאינן קשורות. וכך, למרות שכמובן שאנו מעריכים מאוד את כל התגובות של הקוראים שלנו, אנו הולכים לבקש מכם בבקשה לשמור על הערותיכם בנושא; חומרי הנוסעים יימחקו על פי שיקול דעתנו והנוחות הבלעדית שלנו. תודה על ההבנה!

Leave a Reply

Your email address will not be published.