מוצרי Charm של אלוורה – הקסם של אלוורה

המצרים הקדומים כינו בחיבה את הצמח הנמצא בכל מקום הזה ‘צמח האלמוות’. למעשה, חוקרים בכל העולם גילו שמדובר באחד הצמחים הבודדים בעולם שיכול לרפא, לרפא כמו גם לתקן כמעט כל סוג של מחלת עור!
[קרא גם: מוצרי קסם בר השגה]

רופאים מבטיחים על ידי זה (זה יכול לרפא פצעים בשמונה ימים ברציפות!), רופאי עור מעריצים את זה, עד כה, עדיין אנו מכירים בכל היתרונות של צמח נס זה. אספנו כמה מיתרונות הקסם הטובים ביותר של שימוש במוצרי Aloe Vera Charm.
להלן סיבוב השימושים של אלוורה כמו גם יתרונות
מסיר איפור אלוורה:
אלוורה ג’ל מרגיע מאוד כמו גם רך. בניגוד למוצרי הקסם הקיצוניים שאתה משתמש בהם כדי למחוק את האיפור הזה מהפנים שלך כמו גם עיניים, אלוורה היא למעשה, עדינה במיוחד כמו גם מרגיעה. זה לא מייבש את העור שלא כמו מוצרים אחרים, כמו גם יכול למחוק איפור בג’יפי. פשוט טבלו קצת ג’ל אלוורה על כדור כותנה, כמו גם החלק משם את כל הגאנק האיפור הזה. זהו מסיר איפור אחד שיש בו אלוורה כמו גם באמת עובד כמו קסם. אפילו מסקרה קשה כמו גם קעקוע כמו גם אייליינר מ- M.A.C כמו גם תועלת ניתן להסיר במהירות עם זה.
[קרא גם: בדיוק איך להכין את מגבוני מסיר האיפור שלך ב- DIY]

מקור: WordPress.comaloe vera כמרפא Sunburn:
הקיץ יכול להיות קשה במיוחד עבור אנשים שמופנים שזופים כמו גם שמשתנים בקלות רבה. כוויות שמש גרועות עוד יותר ג’רזי נבחרת ארצות הברית בכדורגל מכיוון שהן ימשיכו לעקוץ את עורכם. אלוורה יעילה ביותר כמו גם עוצמתית כאשר היא נוגעת לסייע לכוויות שמש. יישום כל יום על כוויות השמש שלך יסייע לאפיתל לרפא כמו גם לשכבת מגן מסביב. זה מחדש את כל הלחות שאבדה כמו גם מכיוון שיש לו תכונות נוגדות חמצון, הוא יכול לסייע לעור לרפא הרבה יותר מהר מכל ג’רזי פ.ס.וו. איינדהובן סוג של קרמים אחרים כמו גם קרמים.
[קרא גם: אלוורה לעור יבש]

מקור: Secicaretrends.com קומאלו ורה כמסיכת פנים לעור רגיש
יתכן שציינו בעבר, אולם אלוורה היא מוצר עדין להפליא כמו גם עבור אלה שיש להם עור רגיש, זה באמת יכול לעבוד פלאים. זה יכול להרגיע כמו גם לסייע לעור לפרוץ ל- Zits כמו גם לאקנה כמו גם לכל מה שצריך במסכת פנים פנטסטית זו הם שלושה מרכיבים- אלוורה, שמן קוקוס כמו גם מיץ לימון. מערבבים את שלושתם בקערה קטנה כמו גם למרוח על עור נקי כמו גם יבש. תן לזה להניח על העור שלך לפחות 10-15 דקות לפני שטיפתו. מילת זהירות: אם אתה כבר פורץ כמו גם יש חתכים על העור שלך, אתה יכול לדלג על הלימון. מיץ לימון יעקוץ חתך.
[SC: בינוני]

מקור: aloeverahq.comaloe vera כזאפר Zit
אכן, המצרים היו הטובים ביותר כאשר קראו אלוורה ‘צמח האלמוות’. ג’רזי נבחרת ספרד בכדורגל ישנם כל כך שימושים רבים בצמח הקטן והקטן הזה! ג’ל אלוורה מורכב משני הורמונים חיוניים במיוחד-גיבברלינים כמו גם אוקסין. שני ההורמונים הללו כוללים תכונות המפחיתות דלקת כמו גם מרפא עור פגום. גיבברלין הוא הורמון גדילה כמו גם מסייע בגידול תאי עור חדשים. יישום שגרתי של אלוורה יסייע לכם לראות הבדל ניכר בעור המועבר לפצעון. אלוורה באמת עוזרת להרגיע את העור כמו גם לסייע במזעור דלקת העור. מה שכן, זה גם מבהיר את הצלקות שנשארות מאחור על ידי פצעונים.
[קרא גם: Zit Zappers ZIT תוצרת בית חובה]

Leave a Reply

Your email address will not be published.