המכנסיים הבסיסיים שכולם צרכו כרגע

המכנסיים הבסיסיים שכולם צרכו כרגע-זו מגמה בלתי נגמרת. כולם עדיין נצרכים למרות שזה כמעט סוף 2020. כן! מכנסי פשתן!

אינסטגרם אשראי: Tsangtastic
אוורירי, נוח, כמו גם מפואר כמו שהם ראויים לטרקלין, מכנסי פשתן יביאו לך את כל אירועי מזג האוויר החמים שלך בסגנון, בין אם זה צופה על הספה, מתבוסס על החוף או פונה אל שלך ישיבת הדירקטוריון הבאה.

קרדיט: חי
קרדיט: קוקובאוטאה
קטעי הפשתן הם תמיד מנצחים, ולכן אין זה מפתיע שהגענו אליהם כמו גם לעצב אותם בשיטות שונות שוב, כמו גם שוב לאורך כל העונה. גם אם אינך אדם “מכנסי” שהוכרז על ידי עצמו, שיש לך כמה סגנונות חשובים בארון הבגדים שלך יבטיח לך כי יש לך את הבסיסים שלך: לעבודה, לאירועים ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל לבושים, לריצת סידורים כל מה שתוכל ללכת עַל. אז אם תבחר להימנע מהחצאית או מהשמלה, עדיין תרגיש בנוח כמו גם לא תצטרך לדאוג אם הלבוש הולך יחד.

Michelletakeaim
קרדיט: Elxielvina
אמנם ישנם מעט דברים שאנו נטלים עבורם את זוג הג’ינס המועדף עלינו, אך מצב מזג אוויר חם הוא בהחלט אחד מהם. כאשר ג’רזי בוקה ג’וניורס הזמניות מתחילות לטפס, ג’ינס עובר מלהיות ארון הבגדים הגדול ביותר שלנו חיוני למקור הגדול ביותר שלנו לדביקות, זיעה, כמו גם אי נוחות. להלן סימנו את מכנסי הפשתן הטובים ביותר עבור נשים להציע!

קרדיט: Merricksart
קרדיט: Jocinaaa
קרדיט: RankandStyle
הנה הבחירה המועדפת עלינו מהסוג של מכנסי פשתן של Mezzoroni שכולם צריכים להיות בארון הבגדים שלהם. ספק את אוסף הארונות שלך עדכון טרי עם מכנסי פשתן ‘טארו’ אלה. בעבודת יד עם המגרש שיש לו כושר רגוע כמו גם כושר רגוע, מכנסי פשתן אלה מתפקדים כיסי צד נוחים כמו גם קפלים חזקים בצד ג’רזי מועדון ספורט אינטרנסיונל מה שהופך את ‘טארו’ לבחירה לבוש מסוגנן לכל סוג של אירוע. פשוט בחר את הצבע שלך כמו גם להזמין עכשיו!

ראה גם

אופנה, תכשיטים, חנות וסגנון
דפוסי תליון שרשרת להצהרת אופנה 2022

טארו | מכנסי פשתן רגל רחבים
מכנסי פשתן ברגליים רחבות טארו
מכנסי פשתן ברגליים רחבות טארו

Leave a Reply

Your email address will not be published.