מוצרי יופי שאתה צריך לשתף אף פעם!

אבל אם חושבים לבקש ממנה לשתף אותו, לעצור ולשקול מחדש. למרות שנחשב למעשה לא מזיק, זה לא דבר חכם לעשות! לא אנחנו לא מדברים על התלהבות ג’רזי נאפולי מהנימוסים שלך, אלא להטיל על בעיות הקשורות לבריאות הממשמשות ובאה שאתה יכול להזמין! למה? בעיקר מכיוון שהחלפת מוצרי איפור עשויה לרמוז על סחר בחיידקי סחר, כפי שמנסים זאת רופאים רבים.
[קרא גם: צריך להיות כלי קסם שכל בחורה צריכה להיות בבעלותם]

מקור: idiva.com אם אתה לא משתף את מברשת השיניים או הלופה שלך, למה לשתף את האיפור שלך! זה קל כמו זה. לכן, לפני שאתה פותח את התיק שלך למישהו כדי להתפאר בחפציך של מוצרי הקסם הטובים ביותר 2016, שימו לב לכלים או קוסמטיקה שלעולם לא תשתף:
מַסקָרָה
אתה יכול להיות ביראת כבוד מהמסקרות הצבעוניות ועשוי לשקול להחליף גוונים מעת לעת עם ה- BFF שלך כדי להתענג על הניסוי בדרך כלכלית. אבל האם שקלת שאתה יכול להרוס את בריאות העיניים שלך בתהליך. החלפת איפור עיניים עלולה לגרום לדלקת בעין, פריחות, גירוד או אפילו סטייה! תוהה למה?

מקור: Womenshealthmag.com משטח לח מסייע לגידול וכפל של חיידקים די מהיר, וממברנה העין הלחה היא כמו הכניסה הטובה ביותר לחיידקים. לעיניים אין שכבות של אפידרמיס כמו עור ולכן הוא הרבה יותר רגיש להעברת זיהומים קלים. מה שמחמיר את המצב עוד יותר הוא אם אתה לובש עדשות מגע, במקרה זה החיידקים או החיידקים נלכדים מתחתיו וכמעט בלתי אפשרי לשטוף.
[SC: בינוני]

שפתון או שפתונים
באופן אידיאלי, אתה לא באמת צריך לשתף אף אחד מאלה. יכול להיות שחברך נושא נגיף מדבק כלשהו הגורם לפצעים קרים או לגרד; גם אם הזיהום אינו מראה עליה תוצאות גלויות זה עשוי להראות את השפעותיו עליכם! שפתיים הן איברים רגישים מלאים בכלי דם מקיפים וכל מה שתחילו עלול לנסוע לזרם הדם שלך דרך קרומי הפה שלך. יתר על כן, חיידקים יכולים להתרבות על שפתון במשך ימים בגלל ג’רזי אסטון וילה פני השטח השעווה שלו.

[קרא גם: מוצרי קסם מספטמבר 2016]
מקור: stylepresso.comlip gloss

מקור: WISEGEEK.COMOMOREOVER, אם זה משהו שאתה צריך לטבול בו את האצבע, זה לא זכאי לשיתוף בוודאות. יתכנו כל סוגי חיידקים בידו של אדם וככל שמספר האנשים המשתמשים בו, ככל שהנזק הרבה יותר.
מקור: Buzzfeed.com Commanse
למרות שזה נכון שאבקות לא תופסים את החיידקים כמו השירותים הרטובים, זה לא בהכרח מרמז על כך שהן נקייה ג’רזי ברצלונה לחלוטין ממנו. החלפה אחת של מברשת מזוהמת או ספוג מלוכלך יכולה להדביק את הצנצנת כולה!
[קרא גם: מוצרי איפור המשתנים צבע הם ה- FAD האחרון]
מקור: FoxNews.com אתה מאפשר לחברים שלך לשאול את המוצרים שלך שאתה ממש נותן למישהו אחר להשתכשך בסטאש שלהם! כל החיידקים מידיהם ופניהם מועברים לאותה צנצנת או כלי אחד. כאשר חיידקים לאט מתחילים להתגבות שם ואתה משתמש במוצר הזה הבא, הוא יכול ליצור הרס על הפנים שלך!
מברשות איפור
משטח העור נושא חיידקים, פטריות וירוסים מהסביבה ואנחנו מעבירים אותם ישירות למברשות האיפור שלנו תוך שימוש בהן. אז הלוואות או מימון מברשות איפור הן גם לא גדול לא-מכיוון שהוא חוצה חיידקים. זה מוליד בעיות כמו מצבי אקנה מחמירים, פריחות ואלרגיות. אז היזהר לפני שאתה חושב לשתף פריטים אינטימיים כאלה אפילו עם ה- BFF שלך!
מקור: .motivescosmetics.com כבר שאתה מקסים נרקומנים מודעים היטב מדוע לא לשתף מוצרי איפור כלשהם עם הטוב ביותר שלך, וודא שאתה משמפל את המברשות שלך מעת לעת, סלק איפור כל שלושה חודשים ושמור על מגבונים אנטיביקטריאליים מועילים לניקוי ההצעה של משאבות וצינורות או לניקוי החלק הפנימי של תיק ההבלים שלך.

Leave a Reply

Your email address will not be published.